Gebouw

Aan de rand van het Groevebos langs de Oude Zuiderweg in Leek vindt u ons clubgebouw de Zuidhoek. In 1981 werdt de voormalige slagerij in gebruik genomen als clubgebouw. Na verbouwingen in 1988 en 2016 ontstond het clubgebouw zoals het er nu staat.

Het Clugebouw "de Zuidhoek" beschikt in het nieuwe over twee grote lokalen (50m2), een ingerichte keuken, uitgebreide toiletgroep en mindervaliden toilet met douche (gebruik in overleg). In het voormalige slagerij gedeelte bevindt zich nog het knusse beverlokaal.

Elke vrijdag avond en zaterdag overdag is het clubgebouw in gebruik door onze eigen groepen. Huren op deze momenten kan alleen in overleg. Zie ook onze online agenda.

Zie onderstaande foto's voor een sfeer impressie.

Het bezoekadres van het Clubgebouw is Oude Zuiderweg 4, Leek.

In de omgeving

Op loop afstand van het clubgebouw vindt u Landgoed Nienoord. Een mooie omgeving voor een wandeling, maar teven voorzien van een zwembad en een familiepark.

Een paar 100 meter in de andere richting vindt uw groot winkelplein Industriepark met een Jumbo en Aldi supermark, een Praxis Bouwmarkt en de Welkoop.

Aanvragen

Voor aanvragen betreffende verhuur kunt u onderstaand formulier gebruiken.