Welkom bij De Scouts

De scouts is de speltak van scouting voor kinderen tussen de 11 en de 15 jaar oud. (Bijna) elke zaterdag middag wordt er een activiteit georganiseerd door het enthousiaste leiding team. Bij deze opkomst kun je van alles beleven, enkele voorbeelden zijn: fikkie stoken, bepaalde spellen zoals levend stratego en het pionieren van bijvoorbeeld een katapult. Als je benieuwd bent naar de opkomsten dan ben je welkom een keertje langs te komen! Hieronder staan een aantal links met meer informatie over de scouts. Heb je na het lezen van de informatie op deze site nog vragen stuur ons dan een berichtje!

Hoe ziet een opkomst er uit?                       Contact                       Agenda                       Uniform                       Patrouilles                       Foto's