Slapen

Lieve Bevers en ouders/ verzorgers,

In het weekend van zaterdag 22 maart gaan we een nachtje op het clubhuis slapen. We hebben dan opkomst van vrijdag 17:00 tot zaterdag 16:00. Superleuk, maar misschien ook een beetje spannend. Voor heel veel kinderen is dit toch vaak de eerste keer dat ze ergens anders logeren dan bijvoorbeeld opa of oma. Gelukkig slapen we in ons eigen vertrouwde clubhuis en de leiding slaapt ook bij de bevers in hetzelfde lokaal. En hoe leuk is het om met al je bever vriendjes samen te slapen!
Daarnaast is het natuurlijk een hele goede oefening voor het komende NPK. Dit logeer weekend staat dan ook helemaal in het speurhondenthema van het NPK. We gaan druk aan de slag om samen allerlei mooi thema materiaal voor het kamp te maken.

Gaat je bever niet slapen, maar wil hij wel de hele dag aanwezig zijn, dan mag dat natuurlijk ook. Hij kan tot het laatste moment laten weten of hij wel of niet blijft slapen.

We vragen voor dit coole weekend 5.35 euro (zowel voor de slapers als de kinderen die de hele dag aanwezig zijn), dit bedrag is voor de boodschappen.
Graag betalen bij opgave:

Wat moet je nou meenemen voor dit nachtje slapen:

-    Warme slaapzak

-    Matje of luchtbed (met pomp)

-    Een kussen en natuurlijk je knuffel

-    Uniform en das

-    Dikke trui

-    Een extra broek

-    Ondergoed

-    Extra sokken

-    Sloffen of crocs

-    Warme pyjama

-    Evt. een luierbroekje

-    Regenkleding (bij slechte weersvoorspelling)

-    Laarzen

-    Tandenborstel en tandpasta

-    Borstel

-    Washandje

-    Handdoek

-    Zaklamp

Neem geen snoep of drinken mee, daar zorgt de leiding voor.

Ook geen telefoons of ander technisch speelgoed.

Mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag.

Scouting groetjes,

de Beverleiding